.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور حکم 50 متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تا کنون برای بیش از 50 نفر از افراد متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران حکم صادر شد.

به گزارش شمال نیوز:حبیب الله ساداتی اظهار کرد: در استان مازندران 45 هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون برای 44 هزار نفر مازندرانی متقاضی پیاده روی اربعین روادید صادر شد، افزود: در حال حاضر مشکل خاصی برای زائران نیست و از مرزهایی که توسط رادیو و رسانه جمعی به اطلاع زائران می رسد وارد کشور عراق شوند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه تعداد زیادی از زائران زیارت خود را انجام داده و در حال برگشت هستند، تصریح کرد: زائرانی که برای اربعین مشرف می شوند داشتن ویزا و تلفن همراه و لباس گرم لازم است.

وی توصیه کرد: زائران مراقب وجوه نقد و وسایل شخصی خود باشند و به مقررات کشور عراق احترام بگذارند.

ساداتی عنوان کرد: 220 کارگزار در استان مازندران وجود دارد که در اعزام سفرهای زیارتی فعالیت مجاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید بسیج و دهیاران و شوراها مراقب تبلیغات تورهای غیر مجاز در محلات خود باشند، افزود: متاسفانه عده ای  با فریبکاری و به صورت غیرمجاز  افراد را با نازل ترین امکانات بدون بیمه و پروانه فعالیت راهی سفر عتبات و عالیات می کنند و از زائران وجه نقد بیشتر از حد مجاز نیز دریافت می کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه یکی از نشانه‌های کاروان ها و شرکت های غیر مجاز دریافت وجه نقدی است، اظهار کرد: در کاروان های مجاز وجه به صورت سیستمی واریز شده و کارگزاران حقوق خود را پس از برگرداندن زائران از مرکز دریافت می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در تهران نیز پروازهای غیر مجاز وجود دارد و متخلفان برای ساکت کردن مسافران در سه قسمت هواپیما افراد خاصی را قرار می دهند تا بتوانند در برابر نارضایتی مسافرین آنها را به گونه ای متقاعد کنند تا اعتراض نکنند.

ساداتی گفت: تا کنون برای بیش از 50 نفر از افراد متخلف در شرکت های مسافرتی حکم صادر شد و 20 نفر از این افراد با قید تعهد آزاد شده و محل کار برخی نیز تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز شرکت خدماتی مسافرتی و جهانگردی «ستایش گشت بابل» به عنوان شرکت غیرمجاز به داستان بابل معرفی شد، افزود: با بازدیدهای مکرر ار شهرستان ها همه افراد غیرمجاز شناسایی و به دادستان شهرستان معرفی می شود./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.